18 januar, 2022 Erhverv

Toppen af Danmark opruster

Toppen af Danmark er i fuld gang med at implementere en ambitiøs vækststrategi der skal sikre, at de er den fortrukne bookingplatform i Nordjylland. Det sker gennem www.toppenafdanmark.dk.

For at sikre realiseringen af denne målsætning opruster Toppen af Danmark med nye kompetencer og i den forbindelse bliver Thomas Thomsen tilknyttet som forretningsudviklings- og kreativ konsulent.   

Thomas Thomsen har tidligere stået bag det succesfulde nordjyske marketingbureau Konxion og sidder i flere bestyrelser. Han ser nu frem til at blive tilknytte teamet på Toppen af Danmark:   Thomas Thomsen udtaler:   

“Det er en utrolig spændende rolle der fint kan kombineres med mine aktiviteter i Better World Fashion og Tomorrow. Toppen af Danmark repræsenterer en mangfoldighed af aktører i den nordjyske turisme- og oplevelsesøkonomi. Toppen af Danmark er allerede et superbrand. Overskuddet fra Toppen af Danmark bliver geninvesteret i lokalsamfundet og bidrager til at skabe en bæredygtig helårsturisme. Jeg glæder mig ekstremt meget til, at være med til at udvikle forretningen og til at indfri de ambitiøse målsætninger sammen med de dygtige kollegaer hos Toppen af Danmark. Jeg glæder mig til at blive en aktiv spiller i det lokalsamfund jeg har bosat mig i“  

Thomas Thomsen

René Zeeberg udtaler:  

“Det er en stor fornøjelse at have Thomas med på holdet og jeg byder ham hjertelig velkommen. Thomas har enestående erfaring, super god energi og et fantastisk netværk. Han har værdifuld indsigt i moderne kommunikation og de virkemidler, som skal hjælpe os med at tiltrække flere gæster udenfor sommermånederne. Derfor skal Thomas stå i spidsen for at fuldføre den strategiske målsætning om at være en attraktiv bookingplatform.”

René Zeeberg