18 juni, 2021 Nyheder

Vind i sejlene for kickstart turisterhvervet 2.0

Turisthus Nord lancerede for nyligt en stor markedsføringskampagne med navnet “kickstart turisterhvervet 2.0”.

En lignende kampagne blev etableret sidste år. Dette førte til en dejlig travl sommer for hele byen og resten af Frederikshavn Kommune. Men sidenhen har coronaen igen suget alt liv ud af turisterhvervet både her og i resten af landet.

Netop derfor lancerede Turisthus Nord altså kampagnen “Kickstart turisterhvervet 2.0” – Og det er allerede med stor succes. Udover de 1.500.000,- som Turisthus Nord selv har lagt i puljen, har de nemlig allerede fået 4 aktører med.

Handelstandsforeningen støtter op

Skagen Handelstandsforening er blandt de aktører som, naturligvis, støtter op om kampagnen. Den lokale Handelstandsforening har nemlig lagt intet mindre end 50.000,- i puljen.

Hos Skagen Handelstandsforening ser man meget alvorligt på krisen i turisterhvervet og der var derfor ingen tvivl blandt foreningens bestyrelsesmedlemmer, om at det gode initiativ naturligvis skulle støttes. De manglende turister savnes nemlig også rundt om i byens butikker.

De øvrige aktører som ligeledes allerede nu har støttet kampagnen økonomisk tæller annonceringspartner på Skagen Nyt – Sparekassen Vendsyssel som ligeledes har lagt 50.000 i puljen.

Desuden har Nordjyske Bank og BDO lagt tilsammen 65.000 i kampagnen.

På billedet overrækker Nordjyske Bank og Sparekassen Vendsyssel deres bidrag til kampagnen “Kickstart turisterhvervet 2.0”

Således er kampagnens pulje allerede vokset til hele 1.665.000,-

Hos Turisthus Nord er man glade for den opbakning som initiativet allerede nu, på så kort tid har modtaget og håber naturligvis at flere aktører fra hele kommunen kommer til i den kommende tid.

Hvis man ønsker at bidrage til kampagnen kan direktør for Turisthus Nord – René Zeeberg kontaktes på telefon: 52 10 02 96 eller på mail: rz@turisthusnord.dk